Реклама в Google Ads

Реклама в Google ads - ползи и предимства

Рекламата в google Ads е мощен инструмент, с който можем да увеличим продажбите си многократно, както и да покажем своя бизнес на огромен кръг от потенциални клиенти. Всеизвестен факт е, че по-голяма част от потребителите, които имат желание да закупят дадена стока или услуга, първо правят проучване в търсачката на google за фирми, които предлагат желания продукт. Също така в този етап, потребителят прави щателна оценка на различните ценови вариации.

Именно тук се крие огромният потенциал на рекламата в google ads и по-специално на рекламата в търсещата част на google - google search.

За разлика от някои други платформи, в които може да се осъществява дигитална реклама, в google ads рекламата се сервира на потребители, които са на над 90% готови да осъществят поръчка на стока или услуга, тоест те са там, за да пазаруват, а какво по-добро от това да покажем своя продукт на хора, готови да го закупят?!

Таргетиране в google ads

Рекламата в google ads е високо ефективна, не само заради гореспоменатите предимства. Също така тя може да се таргетира изключително тясно и прецизно. Това гарантира рекламно показване само на потребители, които имат интерес от нашия продукт. Резултатът е - значително по-голяма ефективност с по-малък рекламен бюджет. Според типа на рекламната кампания - google search или google display, можем да работим с богат набор от инструменти за таргетиране като: ключови думи, ремаркетинг списъци, гео локации, възраст, пол, интереси и много други.

Реклама в Google Ads - типове кампании

В google ads съществуват няколко типа рекламни кампании, като всяка рекламна кампания обединява в себе си прилежащите й рекламни групи и реклами. В зависимост от това каква рекламна кампания сме избрали, рекламните групи и техните реклами могат да бъдат различни типове. Ключът към успешната реклама в google ads е да се подберат и комбинират точните рекламни кампании, като в това число се определи точна стратегия на офериране и точен тип на ключовите думи (ако в кампаниите има налична google Search). Нека разгледаме по-подробно какъв тип рекламни кампании съществуват в google ads.

Мрежа за търсене

Рекламите се насочват в търсещата част на google по различни критерии, като ключови думи, тоест, когато някой започне да търси нещо в търсачката на google, Вашите реклами ще се визуализират в резултатите.

Дисплейна мрежа

Вашите реклами са графични изображения (банери), които се визуализират в дисплейните партньори на google, тоест - Вашата реклама се показва в различни сайтове, съобразно Вашите критерии, които сте задали.

Видео в Youtube

Това е тип на рекламна кампания от google ads, с която може да промотирате Вашите рекламни видеоклипове. С други думи, с тази кампания може да рекламирате видеа спрямо различни критерии в Youtube.

Приложения

Ако разполагате с Ваше собствено приложение, не е проблем да го рекламирате чрез google ads. В различните типове на рекламни кампании в процеса на тяхното създаване, може да се избере и тази опция.

Стратегия за офериране - Bid strategy

Може би едно от най-важните условия за успех на рекламата в google ads е правилно определената стратегия на офериране за Вашите кампании. Какво ще рече това?

В google ads съществуват различни типове стратегии за определяне как да се изразходва рекламният бюджет през деня. Съществуват варианти за ръчно и автоматизирано офериране. Точно тук е от изключителна важност, Вашите реклами да са направени от квалифицирани специалисти, за да могат да са максимално ефективни и същевременно да изразходват рекламния бюджет разумно.

Изработка на сайтове

Изработка на сайтове

Поръчайте изработка на сайт от нас, а ние ще ви гарантираме ултра модерен дизайн, светкавична скорост на зареждане.

Изработка на онлайн магазини

Изработка на онлайн магазини

В процеса свързан с изработка на онлайн магазин, ние от Web-Studio.BG се стремим да създаваме ултра модерен дизайн, с който да предложим ново ниво на потребителско изживяване.

Дигитален маркетинг

Дигитален маркетинг

Рекламата е бърз начин за достигане на нови клиенти, които е твърде вероятно да изразят интерес към конкретен продукт или услуга.

Реклама в Google Ads

Реклама в Google Ads

Рекламата в google ads е мощен инструмент, с който можем да увеличим продажбите си многократно, както и да покажем своя бизнес на огромен кръг от потенциални клиенти.

E-mail маркетинг

E-mail маркетинг

Често срещана грешка в рекламната стратегия е да се обръща огромно внимание на процеса свързан с достигане на нови клиенти.

Прочетете още

  • Какво е ремаркетинг

    Какво е ремаркетинг

    Какво е ремаркетинг и защо е важна употребата му Представете си, че започвате рекламна кампания в...

  • E-mail маркетингът - какви ползи да очакваме

    E-mail маркетингът - какви ползи да очакваме

    E-mail маркетинг – важно ли е да се ползва E-mail маркетингът до голяма степен може да бъде разгл...

  • Как да рекламираме във Facebook

    Как да рекламираме във Facebook

    Защо рекламата във Facebook е толкова успешна С напредване на технологиите, все по-голяма част от...

  • Обработка и оптимизация на изображения при работа със сайт

    Обработка и оптимизация на изображения при работа със сайт

    Какво трябва да знаем за изображенията, когато ги ползваме за нашият сайт Липсата на оптимизация...

  • 10 трика за по-добра SEO оптимизация [Част 1]

    10 трика за по-добра SEO оптимизация [Част 1]

    1. SEO френдли URL за добра SEO Оптимизация Оптимизираните url адреси са един от най-важн...

  • 10 Причини за изработка на сайт без готова платформа

    10 Причини за изработка на сайт без готова платформа

    Напоследък стана тенденция масовото предлагането на нискобюджетни сайтове, изработени с готови пл...

    Свържете се с нас

    Искате изработка на ултра модерен сайт, работещ дигитален маркетинг или друга услуга с безкомпромисно качество от нашите специалисти?