С напредване на технологиите, все по-голяма част от потребителите сърфират непрестанно във Facebook.
Това несъмнено е изключително важно за ефективността на рекламите в тази платформа, тъй като те са видими за много голяма група от потенциални клиенти.
За да може рекламите във Facebook да бъдат успешни и да изразходват разумно заложения бюджет на първо място е необходимо да са изработени от квалифицирани специалисти.
В тази статия ще Ви покажем някои важни елементи, които трябва да се спазват в процеса на изготвяне на дигитална реклама във Facebook, за да може тя да бъде максимално ефективна и успешна.
В почти всички типове на рекламни кампании във Facebook се ползват графични изображения, с които показвате на потенциалните клиенти Вашият продукт или услуга.
Най-честата грешка, която се допуска в хода на изграждане на рекламна кампания във Facebook е да не се обръща достатъчно внимание на графичното изображение, което от своя страна е гаранция за провал на рекламата.
Нека разгледаме въпросът още по-задълбочено. Когато пускаме реклама във Facebook в една от стъпките ни се предлага да изберем позиции, в които да се визуализира рекламното съдържание.
Има такива, в които текстът на рекламата не може да се визуализира, пример за такава позиция е “Дясна колона”.
Именно поради тази причина, когато подбираме графичното изображения за нашата реклама, трябва да си зададем въпросът: “Може ли изображението да ни покаже точно за какво се отнася нашата реклама, без наличието на никакъв текст?”.
Ако отговорът е да, то със сигурност сме на прав път, ако обаче отговорът е не, трябва да поработим още...
Тъй като още сме в темата за графичните изображения, ще Ви дадем още една важна препоръка. Не забравяйте, че цената на взаимодействие с Вашата реклама при автоматични оферти се определя от интереса на потребителите към рекламата. Тоест, ако използвате изображения, които са по-различни от масовите и съответно представляват по-голям интерес за потребителите, Вие автоматично намалявате цената на рекламата и печелите по-голям кръг от бъдещи клиенти, които ще посетят Вашият сайт или ще се запознаят с Вашия бизнес!
Таргетирането е още един изключително важеш фактор, който определя дали рекламната кампания ще пожъне успех или ще бъде обречена на тотален провал.
Именно тук Facebook предоставя многобройни инструменти, с които не всеки може да борави на професионално ниво. Ето защо е много вероятно това да се окаже костелив орех в процеса на създаване на рекламата.
От първостепено значение е да намерите точната таргетна група, но също така е важно тя да не бъде твърде голяма, което може да се постигне с допълнително стесняване по различни критерии – интереси, пол, възраст, поведение и др.
Ние знаем, че на пръв поглед, изглежда елементарно да се намери точната таргетна група, но това далеч не е така!
Стратегията на офериране е много важна част от изграждането на всяка рекламна кампания. С нея избираме как да се изразходва рекламният бюджет.
Изборът на точната стратегия на офериране, също е изключително трудна задача, която отново на пръв поглед изглежда нещо елементарно, но може да бъде причина за провала на всяка една кампания.
Ние от Web-Studio.BG Ви препоръчваме в началото, когато пускате дадена реклама да направите няколко размножения, в които да ползвате различни стратегии на офериране. След известен период от време, направете анализ на резултатите и вижте, коя стратегия е най-подходяща за Вас.
Този метод е изключително ефикасен, тъй като в повечето случаи, успешната стратегия на офериране зависи и от много други фактори, които понякога няма как да предвидим в началото.
Още един важен критерии, който не бива да пренебрегваме, ако искаме нашите рекламни кампании във Facebook да са ефективни!
Важно е рекламният бюджет да се задава адекватно. Трябва внимателно да проследим прогнозите, които ни се дават за дневно достигане на потребители на база заложения бюджет за ден. Ако достигаме прекалено малък кръг от потребители, задължително трябва да помислим за по-голям бюджет, но и прекалено големият рекламен бюджет няма да направи чудеса.
Старайте се да следите всекидневно как се изразходва рекламният бюджет, как се представят различните рекламни групи и кои от тях са най-ефективни. Това е изключително важно условие, което трябва да се спазва, за да може в последствие да се направи прецизна отсявка на ненужнуте рекламни групи.
Ползването на ремаркетинг или ретаргетинг може да услили многократно ефекта на Вашите реклами във Facebook.
Ремаркетингът и ретаргетингът (динамичен ремаркетинг) са мощни инструменти, с които можем да показваме рекламата си на прецизно отсята таргет група - многократно на ден с приемлив за това рекламен бюджет. В резултат се наблюдава по-голям потребителски интерес и многократно по-голяма успеваемост на рекламата от гледна точка на реализациите.
Дългогодишният опит, който натрупахме в сферата на дигиталния маркетинг ни позволява да направим това, което е необходимо, за да бъде Вашата реклама гарантирано успешна. Ние знаем, че дигиталната реклама във Facebook понякога не изглежда трудна задача за осъществяване, но това далеч не е така.
Ако исксате да си спестите средства, постоянни опити – обречени на неуспех и разочарование, не се колебайте да се обърнете към нашите специалисти.
Не забравяйте, че с нас ще стигнете бързо до върха!