E-mail маркетингът до голяма степен може да бъде разглеждан като ремаркетинг инструмент. Това е така, защото с E-mail Маркетинг, можем да достигаме до всички наши клиенти, които са изявили интерес към конкретен продукт от сайтът ни и впоследствие са направили поръчки или са се абонирали за бюлетин.
E-mail маркетингът е мощен инструмент, с който можем да задържим старите клиенти, да им показваме нови промоционални оферти и да ги накараме да поръчват отново и отново.
Често срещана грешка в рекламната стратегия на много компании е да правят всичко възможно да достигат нови клиенти, но да не правят нужното, за да задържат старите.
В днешно време развитието на конкурентните компании е изключително динамичен процес и трябва да сме сигурни, че нашите стари клиенти са информирани и знаят за текущите ни промоции и специални предложения. Точно тук можем да се доверим на E-mail маркетингът.
Дигиталната реклама включва много инструменти в себе си, с които можем да достигаме по различен начин нашата таргет група. До тук добре, но нека си представим, че в нашият онлайн магазин имаме различни нива на достъп, които генерират различни промоционални цени и оферти, видими за определени потребители.
Ако искаме да информираме всеки потребител с дигитална реклама за промоционалната цена на даден продукт, която е асоцирана само за неговата потребителска група е твърде вероятно това да се види от друг потребител, за който тази промо цена не би била в сила, от което ще настъпи нежелан ефект, тъй като с дигитална реклама (в частност ремаретинг и ретаргетинг) няма как да се отсее толкова точно таргетната група.
E-mail маркетингът ни дава чудесна възможност да направим това, с изключителна точност и прецизност.
На тези от Вас, които имат онлайн магазин или друг тип сайт е ясно, че след регистрация на потребител или поръчка в онлайн магазинa, в повечето случаи към данните на съответното лице се асоцира email контакт.
Ако имате различни потребителски групи, към които са асоцирани съответни отстъпки и промо оферти лесно можете да разделите email контактите в различни групи и да изпратите точно това, което искате на точните потребители, нещо, което не би било възможно с нито един инструмент на дигиталната реклама.
За да може едно рекламно послание да бъде ефективно, абсолютно задължителни са две неща:
В света на дигиталната реклама повечето платформи, с които можем да рекламираме (facebook, adwords и др.) по една или друга причина налагат ограничения в текст на рекламата, текст в изображенията, големина на изображенията и т.н.
До голяма степен това може да компрометира нашата реклама, защото имаме ограничения, които не позволяват да покажем това, което искаме на нашите клиенти.
С E-mail маркетингът, това не е никакъв проблем. Свободно можем да изберем дизайн, който е на 100% подходящ за нашия тип бизнес и обръщение към клинетите ни. В E-mail маркетингът може да се ползва голям обем текст, може да се ползват изображения с текст и дизайн без ограничения.
Отговорът е ДА! С напредване на технологиите, все повече потребители отварят пощата си на мобилни устройства. За да можем да сме сигурни, че E-mail кампанията ни ще се визуализира коректно на всякакъв тип устройства е задължително тя да бъде изработена от специалисти, които знаят как да направят това.
Изработката на красив full responsive HTML E-mail съвсем не е проста задача и изисква сериозни умения. Ясно е, че всеки може да напише два параграфа с текст, към които да прибави няколко изображения, но ако искате да се отличавате със стил, класа и индивидуалност е абсолютно задължително да изпращате професионално изработени email – и на вашите потребители.
Ако имате желание да ползвате E-mail маркетинг и искате Вашите кампании да се отличават с професионална изработка и безупречно качество, не се колебайте да се обърнете към нас!