Начало
Изработка на сайтове
Изработка на онлайн магазини
Дигитален маркетинг
Реклама във фейсбук
Реклама в Google Ads
E-mail маркетинг
За нас
Полезно
Портфолио
Запитване
Често срещана грешка в рекламната стратегия е да се обръща огромно внимание на процеса свързан с достигане на нови клиенти. До известна степен това е важно, но от друга страна е задължително да се стремим да запазваме интереса на старите ни клиенти. E-mail маркетингът е отлично средство, с което можем да постигнем това. E-mail маркетингът до голяма степен може да бъде описан и като ремаркетингов инструмент. E-mail маркетингът може да се комбинира чудесно с друг тип дигитална реклама, за да се постигне по-задоволителен и мощен ефект от рекламната кампания.
E-mail маркетингът може да се разглежда като ремаркетингов инструмент, тъй като в повечето случаи, email кампаниите са насочени към стари клиенти.
Именно това е причината, която прави E-mail маркетингът толкова ефективно решение в дигиталния маркетинг.
С негова помощ можем да задържим старите си клиенти, като в комбинация с това да увеличим многократно продажбите си и да забързаме темповете на развитие на нашия бизнес!
В повечето случаи, когато ползваме дигиталният маркетинг като средство за повишаване на продажбите или за подсилване на посещаемостта на сайта ни, важи правилото, че колкото по-комплексни инструменти ползваме в едно и също време, толкова по-силен ефект ще извлечем от рекламата.
Както по-горе споменахме, E-mail маркетингът се ползва като средство, с което можем да задържим вниманието на старите си клиенти и да ги информираме за текущи промо предложения и оферти.
Ако в комбинация с E-mail кампанията ни включим и дигитална реклама, която да бъде насочена към нови клиенти, ефектът ще бъде в пъти по-голям, а това естествено ще се отрази и на нашите продажби!
Едно от най-важните неща, които трябва да следим в нашата E-mail кампания е дали тя се визуализира коректно на всякакъв тип устройства и техните размери, тоест да бъде full responsive.
Най-честата грешка, която се допуска от хора, без опит в областта е да се пускат кампании, които не са responsive и не са тествани на различни типове E-mail клиенти. В резултат на това се наблюдава спад в ефекта и допълнителен отлив на клиенти, които не са харесали това, което са видели.
В повечето случаи, когато нямаме опит в областта, представата за това как се прави Full Responsive HTML E-mail се свежда до това да се отвори някой общодостъпен E-mail клиент и да се напишат няколко реда текст с картинка. За голямо съжаление нещата не са толкова прости.
Истината е, че качественият Full Responsive HTML E-mail се прави изключително трудно. В самата си същност този тип E-mail е чист HTML код, който се визуализира по специфичен начин, ползвайки стилове от предварително дефинирани CSS класове. Дори и да намерите някой по-стабилен едитор, който позволява създаване на HTML E-mail, то ние Ви гарантираме, че този E-mail ще бъде пълен с грешки в кода и няма да се визуализира коректно на повечето типове E-mail клиенти, а Вие ще си дадете парите на вятъра.
Нашите специалисти разполагат с надеждна технология, която гарантира 100% коректно зареждане на съдържанието на всеки E-mail,независимо на какво устройство се зарежда.
Също така, можем да Ви предоставим подробна статистика за всяко изпращане, отваряне и т.н.
Не се колебайте да поръчате изработка на Full Responsive E-mail кампания от нашите специалисти. Това ще ви спести време, усилия и много пари. Гарантираме Ви безкомпромисно качество и реален резултат!